02.23

Nya rekordet för min rubiks kud, och då fick jag inte något turläge p.g.a. dålig blandning. Jag är stolt.
Idag kom Anton till Kalmar vilket är underbart, vi lunchade tillsammans och drog sen på stan med Albin. Spending spreee var det och vi köpte varsin TECH DECK. Fingerboard that is. Så jäva onödigt. Och dyrt. Inte särskilt roligt, mest nördigt. MEn dom är ganska snygga, Toy Machine. Fick två frin klistermärken. i like. Vi fattig fikade på kulzenska(?) köpte en lussekatt sen åt vi medtagen choklad och pepsi. På tal om chokladen, när jag satt på fysiken kom ett sms: "Spring till ert klassfack vid matsalen efter lektionen, det är viktigt. SPRING" kajsa ofc. Ojoj tänkte jag och fortsatte med att låtsas förstå Arkimedes princip, sen kom "Eller gå på toa fast du går dit och kollar nu. Viktigt viktigt". Jag får panik och rusar, från B200 till matsalen speringer jag mitt snabbaste, kommer fram anfådd och så är det folktomt. Var är kajsa? Hade ju panik och tänkte tusen tankar. Kollar sen klassfacket. Där ligger ett packet Kinder Maxi choklad med en lapp addresserad till mig. Kajsa är bäst, helt klart. Utmattad gick jag nöjt tillbaka till fysiken. Det gjorde min dag.

Tillbaka till kulzenska. Jag gillar stället. Men det känns som at typ alla som går samhälle hänger på kulzenska för att dricka kaffe och verka kulturella. Lite trist, dom har ju så snygga mattor. aja, vi drack mer medhavd pepsi och bestämmde oss sedan för att bege oss hemåt. Najsnajs mat, färsk pasta med soltorkade tomater och shit, i like.
Max hakade på upp till fritidsgården och vi spelade lite. Trummor är kul men fett svårt.

Planen var ju att åka till stan och glo millencolin från fönstret. Det gjrode vi också. Tajmade precis, NF. Men man hörde ingenting :(:(:(:(:( varje låt fick man liksom koncentrera sig på för att urskilja några säregna ord. Vid sticket insåg jag att första låten var E20 Norr. Pinsamt. Jag hatar palace. hatar kalmar. Tänkte säga att jag ogillar folk som går på palace men om jag hade åldern inne hadej ag någ också betalat för att se millencolin, vart den än var. Gillar inte grejen bara, tyvärr.

Vid palace såg vi bussen köra förbi på norra vägen, atleter som vi är kubbabde vi och hann precis ikapp den vid centralen. LUCK-EY. Bussen hem var seg och kall, jag läste kuben nu på 2 minuter och 23 sekunder. Ska komma under det, sen ska vi sova. Godnatt.

Nu fattar ni varför jag slutat blogga. puss




























Kommentarer
Postat av: Hemmagossen

Jag har klarat Rubiks kub på 2.02 eller 2.17, kommer inte ihåg. Nu kan jag inte lösa den längre. :(

2008-12-06 @ 12:33:09
URL: http://hemmagossen.wordpress.com
Postat av: kajsis

du är bäst

2008-12-06 @ 17:00:00
URL: http://kajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0