Oh I miss you so much...

Billie the vison. Oja. Fyfan vilken bra skit. Mjukpop är väl inte min grej annars, men detta gäng har ju bannemig allt. Så mysiga. OCh så är sångaren typ transa på skoj, underbart. Nya skivan har varit helt obekan för mig till för någon vecka sedan. Jag gillar den. Stenhårt. DOm har liksom utvecklats i rätt riktning. Det här var allt man kunde hoppas på och lite till.
vaknade till dom imorse, hade stältl klockan. Vid 11 lämnade jag kajsa och åkte med Lukas och Jakob till Kagg för att spela i musikrummet där. Det var jävligt trevligt. Fast vi kunde inga gemensamma låtar. Det sög lite. Gjorde en ball verision på Seven nation army och tack vare att anton lärt min basgången i paranoid kunde vi köra den också.

KOm hem och städade mitt rum. Det tog mig 17 att inse att städa sitt rum är det värsta som finns. typ. Skrev klart engelska arbetet som jag har skrivit alldeles för mycket på. Några rader på varje fråga säger lärarna men då får man ju inte med alla detaljer som bygger upp helheten. hmpf. 

Jag saknar kajsa. Omg vad jagsaknar kajsa. Jag är nog inte så tuff ändå.

Kommentarer
Postat av: kajsa

du är inte tuff alls :)

2008-12-07 @ 17:29:44
URL: http://kajso.blogg.se/
Postat av: Hemmagossen

Du är skittuff! (YY)

2008-12-07 @ 22:48:43
URL: http://hemmagossen.wordpress.com
Postat av: Nonton

nadja/pelle :D nee, driver ._.

credz till mig!

2008-12-08 @ 00:06:15
URL: http://bombhills.blogg.se/
Postat av: Philip

credz till Nonton.

2008-12-09 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0