prutt.

Jag gör det oväntade med förhoppningar om att någonstans hostar någon till eller sätter sitt blaskiga kaffe i halsen i ren förvåning över att jag skriver ett blogginlägg. Man kan ju alltid hoppas. Förvänta er inte för mycket bara, mina 4 (maximum) trogna läsare, jag har just nu noll inspiration och hoppas på att någonting väller över mig.
 
Fortfarande ingenting... Max kollar på Harry Potter. Skulle kunna göra ett utdrag och förklara varför jag innerligt hatar både böckerna och filmerna. Inser att jag får världen emot mig och faktum är att jag inte kan sätta fingret på vad jag ogillar. Kanske är hysterin som har fått mig att bli anti, som så många gånger förr. Det är det nog, så alla Harry-Potter-älskare, det är ert fel.

Ojoj, jag hatar att blogga. :(:(:(:(:(:(::(:(:(:(:(:(:(

Idag skaffade jag facebook. Eller igår rättare sagt, men jag invigde den idag. KLurigt det där, vem ska man bli vän med, är man efterhängsen om man kommenterar främlingars bilder och är det okej att tagga sig själv på klassfotot som någon har lagt ur? Finns nog tusen DO's & DON'T's men jag lever i ovisshet. Jag kommer nog göra bort mig. Irl är skiten. Synd bara att jag talar som en salivmaskin som har fått kortslutning och därför osammanhängande hattar fram meningar som egentligen inte betyder någonting.  blä.

imorgon blir det skate i emmaboda med anton. najs.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Lungt, du fick tagga dig själv. Jag hade glömt bort att jag hade fotot. :P

2008-12-21 @ 16:13:23
URL: http://hemmagossen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0