Vart blev han av, din låtsaskompis?

holahola. ögonen kliar. dö allergi. dö.

morsan var tvungen att jobba inatt så jag fick nöjet att fixa välling och kläder till tilde. opepp. men hon var fett schysst så det gick bra. Känner mig supernöjd. Mamma han hem så jag fick skjuts till skolan. väldigt skönt. på svenskan glodde vi på Ett öga rött. den var okej. gillar inte halim... gillar halims farsa. betygssnack aswell och det ser ljust ut.  Biologin var superchill. vi snakcade om DDD (don't drink 'n' drive) slappt. Sen skulle gustav ringa någon som hette chill i efternamn. hihihihihih
"Hej det är gustv, är det chill?" HHÖÖHÖHÖH. jag tyckte det var kul som fan iaf. Maten var god. Spaghetti och köttquornfärssås. mumms. käkade massor av morötter också. galet nyttigt. Sen drog jag och gurra till stan och slappade. Jag måste hålla i mina pengar bättre. Och sluta vara så feminin. Köpte ett par skor till. skor är bar som fan. ^^ men nu är det slut till oktober, minst. Vi köpte också läsk. med GRÄDD-SMAK!!! sic. första halvan var god sen höll jag på att spy. Och en trocadero. den är bannemig guld. Triaden (friidrottsskit) var slappt ocg vi fick ingen närvaro och stack hem. Skönt att åka buss. man hinner lyssna musik och tänka lite. Hemma har det hänt nada förutom att jag käkade mer asgod oliver. yäy. oliver<3

heido.



babian är bra.

Han som alltid hade tid, och jämt bjöd på godis
har han fått eget kontor nu? Delar han ut stipendier?
har han blivit storebror och skaffat nya vänner?

Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

jag tycker att sångarn är ganska snygg :O

2008-06-04 @ 21:50:37
URL: http://GISSA
Postat av: göran numero uno

haha, lite. Han var så bra! asrolig. ((:

2008-06-04 @ 21:59:50
URL: http://surfinginmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0