BLOGG!

Har inte bloggat på någon månad, det kändes bara trist. Inga läsare heller.... det går väl i end ond cirkel antar jag.
Just nu är klockan kvart i 8. >Sitter i pappas soffa och slappar, han går ut med nellie. I vanliga fall hade jag stått på en knökfull buss nu och andats in någons kaffe-cigg-anderäkt i 32 minuter. Idag är jag miljöbov och slipper därför det. NU kom jag på varför kag inte gillar att bloggga, den är någon klurig ångest som sprider sig genom kroppen. Det kan vara  mitt skrivsätt, layouten på blogg.se eller bara faktumet att jag sitter och skriver för mig själv, något som skulle kunna vara viktigt, fast det är det inte. Något som skulle kunna bli läst, det blir det antagligen inte. Äsch.

Kommentarer
Postat av: kajsa

omg fatta chocken. MEEEEEEEER

2008-11-21 @ 10:24:21
URL: http://kajso.blogg.se/
Postat av: Hemmagossen

Hey, it's alive! :D Fan vad glad jag blev! :)

2008-11-21 @ 17:13:43
URL: http://hemmagossen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0